יום שני, 26 באפריל 2010

הצייד אחרי השמלה הפרחונית שלי

לאחר סוף שבוע גדוש בסיבובים בקניון אני חייבת לומר שהתאכזבתי...
הטרנד החם אצלנו הקיץ הוא פרחוני והמון פרחוני..
אין חנות אחת שלא ממהרת להציג את הטרנד החם לקיץ...
אני אומרת אחלה... מזכיר לי את החצאיות מלמה הפרחוניות שאימי היתה תופרת והיא אכן ידעה לתפור מצוין ...
אבל ...
זה לא אומר שכל בד פרחוני שקיים  אפשר לתפור ממנו חולצה יפה באמת...


לאחר הבלגן המטורף שהיה בתל אביב ועיקוב בפתיחה בשל מחסור בסחורה והמתנה ארוכה חנות H&M נפתחה בחיפה.
בזמן שאני עוברת בין המדפים שלא הרשימו אותי בכלל כמובן שהבחנתי בשמלה פרחונית שקרצה לי מרחוק...
כשהתקרבתי הבנתי שזה ממש לא מה שחשבתי...
איזה עייפות ... שמלה עייפה ולא מחמיאה שיפון שנופל בצורה סתמית על הגוף ברקע שחור עם פרחים כתום אפור  בקיצור פשוט לא!!!!

שניגשנו לקופה לשאול מתי יגיעו דברים מיד התנצלו בפנינו ואמרו שהם נתקעו בלי סחורה כי לא שיחררו להם אותה במכס קצת הזוי לי מבחינתי שחברה בסדר גודל כזה תיתקל בבעיות מכס מסוג זה הרי אנחנו לא היחידים שיש לנו את H&M ...

החנות הבאה הייתהZARA שאליה אני נכנסת בכל ביקור בקניון גם שם לא ראיתי משהו שהעניים שלי יצאו ממקומן וצעקו WOW כמו שאני אוהבת
אותן טוניקות משנה שעברה של 2 ב89.90 חמודות בהחלט אפילו שקלתי לרכוש לי זוג לבסוף ויתרתי
החנות היתה עמוסה בבגדים ומבולגנת חוסר סדר על המדפים והקולבים...
לפני שבועיים ראיתי שם שמלה מדהימה שנורא רציתי אותה לעצמי ופעם קודמת בביקור בחנות לא יצא לי למדוד מחוסר זמן. תיארתי אותה לאחת המוכרות ענתה לא הייתי כאן לפני כשבועיים אז אין לי מושג על איזו שמלה את מדברת... חבל.. לא כל יום אני מתאהבת בשמלה...

לשמחתי לאחר האכזבה הנוספת בZARA נכנסתי אל PULL&BEAR וקניתי לעצמי ג'ינס סקיני משופשף מדהים בהיר בהיר !

אז לא כל החיפוש היה כל כך גרוע בסוף בסוף התפנקתי במשהו קטן...
החיפוש שלי אחרי שמלה פרחונית יצטרך להמשך ולקוות שהפעם התוצאות יהיו טובות יותר

 נשיקות !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה